Tuesday 12 April 2011

Ukuran Badan Anda Adalah Tidak Sama

Tahukah anda bahawa badan seorang manusia adalah tidak sama dari atas hingga ke bawah?

Mungkin anda biasa membeli baju di kedai atau di butik dan anda akan di sogokkan dengan baju yang pelbagai saiz.

Tapi, mungkinkah jika anda membeli baju yang bersaiz S, maka seluar anda juga akan bersaiz S ?  Tentu tidak sama sekali, bukan...

Kerana itu jugalah, korset Premium Beautiful di reka khusus untuk menepati bentuk badan anda.  Tidak seperti korset jenama lain yang dijual siap (jika lebih dari 1 piece) dengan saiz S, M, L, dan seterusnya.

Seperti yang saya katakan tadi, saiz dan bentuk badan kita adalah tidak sama dari atas hingga ke bawah.  Jadi bagaimana pula kita boleh membeli barangan yang telah siap dibungkus hanya mengikut satu saiz sahaja.

Korset Premium Beautiful mempunyai 3 keping yang berlainan.  Ianya terdiri daripada Long Girdle, Long Bra dan Waist Nipper.

Dan setiap satu daripadanya adalah boleh dibeli dengan saiz yang berlainan.  Ini kerana kami mengutamakan keselesaan para pengguna korset PB.

Anda ingin mengukur bentuk badan anda tapi tak konfiden?  Tiada pita pengukur di rumah?

Tiada masalah.... Hubungi saya di 012-3045395 atau di anuar_salmiah@yahoo.com dan saya sedia membantu anda.  Tak perlu segan untuk mencubanya, kerana jika anda terlambat untuk menjaga kesihatan anda pastinya keyakinan anda juga akan hilang.... 

BERTINDAKLAH SEKARANG!!!




2 comments:

www.dunialandax.com said...

landax nak pakai korset boleh tak kak? =)


p/s: beli lah kak domain..baru 35 hengget~ heee

www.dunialandax.com

Salmiah said...

landax: boleh jer.... orang lelaki pun buncit, kan????