Tuesday 12 April 2011

Kenapa Takde Perubahan?

A few of my friend or prospect bila saya perkenalkan dengan korset Premium Beautiful ni, mereka dengan segera menolak dengan beri alasan.

Oh, i dah ada dahhhh korset nih... Takde pape perubahan pun bila i pakai. Penat jer...

Takpun, alasan ini...

Buang duit aku jer beli mahal-mahal. Dahlah ketat, takleh nafas plak tuh....

Yang ini...

Susah lah nak pakai korset nih. Nak kena mintak tolong orang lah pulak nak pakainya. Orang ada suami boleh lah...

Ini pulak...

Akak pagi-pagi ada masalah lah nak pakai. Dah lah nak urus anak-anak pegi sekolah, nak masak breakfast lagi. Dah settle sumer, masa tinggal berapa minit jer nak siap pi ofis. Mana ada masa nak pakainya? Dahlah tu, ketat plak...

Huiiihhh.... macam-macam alasan yang saya dapat bila nak beritahu barang yang bagus nie...  Apatah lagi bila mendengarkan harganya. Bertambah lagilah alasan yang diberi.

Anda semua yang tersayangggg.... Mari saya bagitau jawapan saya untuk semua alasan di atas

1. Takde perubahan? Silalah pakai minimum lapan jam sehari. Apa susah, bila nak pegi kerja pakai, kan ker dah lebih 8 jam tu?  Minum air banyak - 8 gelas sehari. Pakai setiap hari, jangan culas, jangan malas, main skipping plak...

2. Ketat? Anda pasti anda membeli korset PB dari agen yang berdaftar dan bertauliah? Ataupun orang yang menjual tu adalah orang tengah. Sebab kalau ketat bermakna itu bukan saiz anda. Memangggg.... korset semuanya pun ketat, tapi bila kami ukur ikut ukuran badan anda, semestinya ia selesa bila di pakai - tidak ketat dan tidak longgar.

3. Susah nak pakai? Hurrrmmm.... ada caranya. Bila anda beli korset PB nih dgn saya, saya akan ajar anda cara-cara memakainya tanpa bantuan orang lain. Gerenti sekejap jer anda dah expert dahhhh....

4. Takde masa? Susah nak buang air bila ke tandas? Isshhh... cuba anda pakai setiap hari. Pasti anda akan expert dan masa pemakaian juga akan jadi lebih cepat dan tangkas. Tiada masalah lagi...

Anda ada soalan dan alasan lagi?  Sila hubungi saya di     012-3045395 atau di anuar_salmiah@yahoo.com





No comments: