Thursday 28 April 2011

Lelaki Boroi

Berisiko hidapi DIABETES, ANGIN AHMAR juga SAKIT JANTUNG.

Ambil inisiatif untuk mengetahui tentang Indeks Jisim Badan (BMI) anda. 

Bagaimana nak kira?  Berat anda (kilogram) dibahagikan dengan ketinggian anda (meter). 

Tiada kalkulator? Di side bar sebelah kanan blog ini ada widget untuk mengira BMI anda.  Masukkan saja berat dan tinggi anda, secara automatik anda akan dapat keputusannya.

Masyarakat selalu membayangkan bahawa orang yang berperut buncit itu adalah orang yang gemuk.  Itu memang tidak dapat dinafikan, tetapi orang yang KURUS juga ramai yang berperut buncit.

Penyakit yang selalu dikaitkan dengan perut buncit adalah penyakit jantung.  Tetapi tahukah anda bahawa risiko penyakit yang lebih mudah dijangkiti adalah penyakit DIABETES dan masalah KOLESTEROL?

Wahai anda para lelaki…. Anda tidak mampu untuk mengawal pemakanan anda seharian?

Worries no more!!!!

Anda boleh memakai Premium Beautiful WAIST NIPPER yang akan menyembunyikan buncit anda dan dalam masa yang sama juga mengawal kuantiti makanan yang diambil oleh anda.  Ianya akan membakar lemak perut anda tanpa anda sedari.

Untuk kesan yang lebih efektif, makanlah LACTO-LITE yang kaya dengan Pre-biotik juga Pro-biotik dalam menjaga usus anda.

Dalam sehari pakailah selama lapan jam dan minum air 8 gelas.  Tak susah, bukan?

Anda tidak perlu risau untuk ditertawakan oleh rakan-rakan anda.  Ini kerana pemakaian Waist Nipper tidak akan membuatkan anda kelihatan ‘alien’ dan pelik secara luaran.  Tambahan pula set Premium Beautiful adalah dicipta 70% untuk kesihatan dan hanya 30% untuk kecantikan.  Oleh sebab itu, ianya adalah korset yang unggul di negara ini!








012-3045395 / anuar_salmiah@yahoo.com

No comments: