Tuesday 19 April 2011

Far Infrared Ray (FIR) - Part IV

 
v Korset Premium Beautiful di perbuat daripada fabrik yang mengandungi serbuk Bio-ceramic yang sangat halus dan ditenun sulam menjadi benang.

v Fabrik berteknologi tinggi – Akwatek dan Akwadyne – menggunakan teknologi tinggi hasil gabungan penyelidikan global pakar saintis Amerika Syarikat, Jerman, Eropah, China, Jepun dan Taiwan.

v Bio-ceramic yang digunakan dalam penghasilan FIR dalam Premium Beautiful terdiri daripada bahan-bahan galian mineral yang bernilai tinggi.

v Bio-ceramic ini sangat micro (halus) dan diukur dalam skala nano.  Ianya disemai ke dalam benang fiber yang diregang dan diputar berulang kali hingga boleh ditenun sulam.

v Oleh kerana ia terlalu micro, bila ianya disemai dalam fiber, ia tidak akan jatuh atau hilang semasa merendam, membasuh atau membilasnya.

v Pemakaian korset Premium Beautiful yang bersentuhan dengan kulit, secara automatiknya akan melepaskan gelombang tenaga FIR atau sinaran inframerah jarak jauh yang bergelombang electromagnet 6-15 micron (sama dengan ukuran gelombang dalam badan manusia).

v Waist Nipper Premium Beautiful sangat sesuai untuk bayi yang mendapat penyakit kuning dan juga untuk kaum lelaki yang buncit.




No comments: