Saturday 30 April 2011

Pil Perancang Keluarga

Soalan:

Saya berusia 24 tahun, berkahwin dan mempunyai seorang cahaya mata.

Saya mengambil pil perancang sebaik saja anak saya berusia tiga bulan sehingga kini.  Sudah beberapa kali saya menukar jenis pil perancang atas saranan pihak klinik desa.

Namun selepas bertukar kepada pil perancang jenis xxxx, saya dapati air kencing saya sangat kotor, berbau kurang enak dan kekuningan, tidak seperti sebelumnya.

Selain itu, sejak akhir-akhir ini saya sukar untuk membuang air besar.  Kadangkala sehingga seminggu saya tidak buang air besar dan apabila dapat melakukannya, saya mengalami sembelit dan tidak lawas.

-      Harian Metro (4 April 2011)

Walaupun soalan puan ini dijawab oleh doktor pakar yang lebih arif, saya juga ingin kongsikan kepada puan ini dan juga anda di luar sana saranan saya yang lebih mudah.

Untuk anda yang ingin merancang kehamilan, saya syorkan anda mengambil pil Herba Maharani. 

Herba ini mempunyai dwi fungsi.  Samada anda ingin menjarakkan kehamilan ataupun anda ingin hamil setelah sekian lama tiada cahaya mata.

Bagaimana?  Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Bagi anda yang mengalami sembelit dan kurang untuk ke tandas, saya syorkan anda untuk mengambil Lacto-lite.

Lacto-lite bertindak sebagai serampang dua mata.  Selain anda akan lebih kerap ke tandas (bukan cirit birit), ia juga akan menyebabkan anda kehilangan berat badan anda secara tidak langsung.

Dan, sudah semestinya kedua-dua di atas akan lebih efisien kesannya dengan pemakaian set lengkap korset Premium Beautiful.

Anda ingin tahu lebih lanjut mengenai satu, dua atau ketiga-tiga produk terbaik ini?  Hubungi saya di 012-3045395 atau jika anda malu untuk berbicara, e-mail sahaja saya di anuar_salmiah@yahoo.com.  Semudah itu!







1 comment:

Liza @ Adzriel AB said...

makan pil perancang memang buang air tak lawas.. try dua bulan je.. terus stop sebab berat badan jadi naik. maintain jamu je la..