Monday 25 April 2011

Pengakuan Seorang Duda

Terbaca saya dalam majalah Mingguan Wanita di ruangan Pengakuan Duda.

Sepasang suami isteri bercerai dek kerana isterinya terlalu obses untuk kurus.

Obses yang teruk hingga mengabaikan tanggungjawab terhadap anak, suami serta rumahtangga.  Anak kecil tidak disusukan malahan dimarahi, makan pakai suami tidak dipeduli, urusan rumahtangga terabai tidak terurus.  Pagi pergi ke gim untuk bersenam, petang pula ke kelas aerobik.

Si suami berbelanja hingga Rm25 ribu semata-mata kerana si isteri ingin sangat untuk kurus.  Hinggakan membawa kepada pertengkaran yang membuatkan si isteri mencabar si suami supaya menceraikannya.  Dan apa yang diminta, dikotakan.  Maka dengan lafaz cerai itu, robohlah satu masjid yang dibina dengan alasan yang tidak sepatutnya.

Wahai para isteri di luar sana…..  Kenapa perlu anda menghabiskan masa di luar rumah? 

Itu semua tidak perlu!

Pakailah korset Premium Beautiful yang lengkap.  Tanpa perlu berhabis duit sehingga Rm25 ribu, hanya Rm2400 (tidak sampai 1% sahaja) sekali seumur hidup…  Malahan ada jaminan dan boleh di baikpulih jika ada kerosakan.

Apa yang perlu anda lakukan hanyalah memakai set lengkap Premium Beautiful (3 keping).  Pakai minimum 8 jam sehari dan minum 8 gelas air sehari.  Anda tak sempat memakainya di waktu siang?  Pakailah di waktu malam sewaktu anda tidur, tiada masalah…. Tiada alasan…

Di hujung minggu, tika anda sibuk dengan urusan rumahtangga yang perlu dibereskan (terutama sekali untuk para isteri yang bekerja), pakailah ia kerana dengan teknologi Akwatek dan Akwadyne nya, ia adalah cukup selesa untuk anda tanpa perpeluhan melampau.

Kuasa regangan 360 darjah nya membolehkan anda bergerak dengan mudah tanpa ada kesan lipatan seperti sesetengah korset jenama lain.

Sinaran Infrared Ray yang ditenun sulam di antara bebenang korset tidak akan mudah jatuh walaupun korset direndam dan dibasuh berulang kali tidak seperti jenama lain yang FIR nya di suntik secara bintil-bintil ke korset.

Anda boleh menghabiskan masa anda atau hujung minggu anda tanpa perlu keluar rumah.  Kini, segalanya adalah lebih mudah untuk anda! Serta lebih banyak masa untuk keluarga juga….

Hubungi saya di 012-3045395 atau di anuar_salmiah@yahoo.com untuk pertanyaan tentang bayaran ansuran bulanan.  Cepat kerana ianya adalah terhad….






1 comment:

Liza @ Adzriel AB said...

mereng pompuan tu... macam2 deme ni kan..