Thursday 7 April 2011

MLM atau Skim Piramid

Last few days ada keluar dalam suratkhabar tentang skim piramid dan juga MLM.


Kita sebagai pengguna harus bijak untuk membezakan yang mana satu skim piramid(SLM) dan mana satu Multi Level Marketing (MLM).


Kami di Hai-O Marketing adalah mengamalkan sistem MLM. Takdak skim piramid nih... Please take note! No... no... no...


Mungkin ada sesetengah orang yang berkata, bahawa lihatlah para pemimpin Hai-O tu yang boleh pergi ke oversea lah, beli barangan branded lah, itu lah, ini lah....


Sedangkan orang di bawah mereka adalah struggle carik bisnes partner, jual barang, tak jugak berjaya macam pemimpin mereka. Pemimpin jer yang untung....


Ohhhh..... silap tanggapan tu...


Di Hai-O Marketing, win-win situation adalah pasti. Lihatlah, ada upline yang tak buat kerja, mereka adalah tidak layak untuk menerima bonus apatah lagi insentif-insentif yang diberikan oleh syarikat.


Bagi yang 'bekerja', membantu biz partner mereka untuk mencapai impian masing-masing, sudah semestinya mereka akan menerima reward yang sesuai dengan hasil usaha mereka, kan?


Bayangkan, jika anda bekerja di ofis, membantu manager anda siapkan projek besar. To the end, sapa yang dapat nama? Manager jugak, kan? Ada dia nak cakap dengan bos secara spesifik yang anda lah orang yang benar-benar bekerja keras... Yang dapat reward, mereka, bukan anda...


Tapi di Hai-O, setiap yang berusaha pasti akan menerima ganjaran tidak kira pemimpin ataupun downline... Sebabnya, dah terbukti mereka yang join dalam masa satu bulan pun, boleh dapat pergi melancong ke oversea... Sama kapalterbang, sama hotel, sama bas, sama-sama shopping dengan para pemimpin mereka yang lain.


So, kenapa tunggu lagi? Marilah bersama-sama saya berpimpinan tangan menuju puncak kejayaan. Ini kerana trip melancong ke Venice, yes! VENICE, akan dibuka tidak lama lagi. Semua kos adalah ditanggung oleh syarikat dengan layanan VIP dan pakej lima bintang. Dannn.... anda juga boleh bawa pasangan anda bersama! (Ala-ala honeymoon gitu....)


Hubungi saya di 012-3045395 / anuar_salmiah@yahoo.com




1 comment:

kakyongnida said...

masuk semua ni memang best,,tapi tak berkesempatan,, :)