Monday 31 January 2011

Migrain


Saya adalah seorang yg mempunyai migrain. Bila migrain datang menyerang, mmg saya tak boleh nak buat kerja dgn sempurna.

Mmg selalu saya mc atau balik awal dek kerana migrain sampai boss pun naik menyampah... Saya juga tak boleh keluar waktu tengahari terik krn pastinya saya akan migrain.

Tapi eversince saya pakai Premium Beautiful, alhamdulillah migrain dah tak pernah datang menyerang dgn teruk. Klau dtg pun, yg mild sahaja, tanpa perlu ambil ubat.

Jika tidak dulu, stok ubat migrain WAJIB ada dlm handbag saya dan juga kemana2 saya pergi.
Pd anda yg mengalami migrain, knp tidak anda kurangkan atau hilangkan kebergantungan anda dgn ubat-ubatan? Ianya tidak elok utk jangka panjang.

Saya tahu bagaimana rasanya bilamana migrain dtg menyerang. Klau boleh nak duduk dlm bilik yg sunyi sorang-sorang tanpa ada gangguan. Kepala rasa berdenyut-denyut macam kembang kempis, kan? Mata pun rasa mcm nak terkeluar jer...

Marilah cuba PB. Saya sayang diri saya demi keluarga tercinta. Kenapa tidak anda? Sebagai seorang ibu, ingatlah anak2 yg perlukan anda sihat utk menjaga mrk....

Bertindaklah sebelum terlambat. Sayangi diri anda!!!

Hubungi saya di anuar_salmiah@yahoo.com atau sms di 012-3045395 dan saya akan hubungi anda semula.








No comments: