Sunday 23 January 2011

Bio Zone Food Purifier

Makanan kini mengandungi terlalu byk pembunuh senyap spt racun serangga larut air dan larut lemak dlm buah-buahan dan sayur-sayuran; antiobiotik dan bakteria dlm daging, ayam, itik dan makanan laut.


Merendam dlm larutan garam dpt menyingkirkan bakteria. Ttp ini akan menstabilkan bahan2 kimia dlm mknan dan menjadikan ia berbahaya utk dimakan.


Gunakanlah BIOZone Food Purifier !!!!

Biozone Food Purifier menggunakan proses pengkhususan iaitu menyatupadukan bahan perintang ozon bagi mengubahkan oksigen menjadi ozon. Ozon akan kembali menjadi ozon setelah menjalankan fungsi utk menyingkirkan bahan2 pencemar.

Menggunakan proses bubbling apabila tiub silikon bergred medikal yg menyalurkan ozon direndam ke dlm air yg berisi makanan.

Ciri-ciri Biozone Food Purifier

~ 100% tiub silikon bergred medikal

~ batu seramik bergred tinggi

~ mudah dibawa dgn menggunakan mod pengawal masa mikroproses utk menentukan masa purifikasi yg berbeza (3min, 15min, 30min, 45min)

~ penggunaan bahan rintang ozon

~ penempatan komponen yg betul dan tepat utk menentukan operasi yg optimum dan selamat

~ penggunaan kuasa yg rendah dan tidak perlu kerap menggantikan penjana ozon

~ fungsi sanitasi tambahan utk memulihara kesegaran makanan dan menyingkirkan bau

Set Biozone Food Purifier didatangkan dgn dua set tiub silikon dan batu seramik.

Ianya adalah dijamin utk setahun. Selepas 2 tahun penggunaan, sila hantar utk penyelenggaraan setiap tahun selepas itu.

Buatlah temujanji anda sekarang dan saya akan tunjukkan bagaimana makanan kita skrg ini telah tercemar dgn banyaknya. Bagaimana rangkaian asid lemak yg terhasil tidak akan mencair bila dibakar malahan menjadi keras dan tepu. Bayangkan betapa byk asid lemak tepu ini telah terkumpul dlm badan kita. Berapa umur anda? Berapa kali anda makan sehari? Kira dan bayangkan.....


Hubungi saya di


ataupun boleh sms di

012-3045395

dan anda akan dihubungi semula.


No comments: