Friday 14 January 2011

Cabaran PB

Masa cuti umum sempena pasukan Harimau Malaya menang piala AFF hari tu, Jumaat - 31/12, kami anak beranak adalah pergi beriadah.

Kami pergi ke tempat yang dah lama kami tidak jengah. Taman Pertanian Bukit Cerakah @ Taman Botani Negara.

Pada sesapa yang dah pernah pergi, anda mesti dah boleh imagine betapa besarnya tempat tu sampai kena naik beskal untuk menikmati pemandangan dan juga untuk beriadah.

Kami anak beranak pergi ke hujung jalan nun sampai ke empangan menaiki bas yang disediakan. Lepas tu kami berjalan kaki dari situ untuk kembali ke main entrance.

Saya adalah memakai full set PB walaupun hubby saya dah bagitau nak ke Taman Botani yang semestinya akan membuatkan semua orang keluar peluh without exception kecuali kalau kita pusing2 naik bas.

Dengan bentuk muka buminya yang tak rata.... Nak kena daki tempat tinggi, pastu turun. Dah tu nak pi certain tempat pun nak kena daki jugak.

Kalau orang yang naik beskal pun boleh berpeluh, just imagine saya anak beranak yang berjalan kaki ni. Even si kecik 5 tahun tu pun kena berjalan kaki, siap merengek2 penat nak mintak dukung....

Walaupun begitu, saya yang dibaluti dengan PB ni, sikitpun tak terasa peluh tu. Eh, mestilah berpeluh, tapi tak terasa. Nak tau kenapa? Sebabnya, PB adalah diperbuat dari fabrik Akwatek dan Akwadyne yang memang ler menyerap peluh. Anda tidak akan terasa panas diterik mentari, dan tidak terasa sejuk di dalam aircond.

Even masa masuk kat rumah iklim yang bersuhu -6 C pun tak terasa sejuk....

Dah tu, walaupun PB adalah menyerap peluh, tapi ia tidak akan membuat anda terasa melekit ataupun gatal... Memang tak terasa langsung.... Walaupun sesetengah orang kata yang warna hitam akan membuat anda terasa panas, tapi TIDAK dengan Premium Beautiful. Itulah ajaibnya baju dalam Hai-O Marketing ni....

Tempahlah set anda sekarang, dan anda akan dapat menikmati segala kebaikannya. Kenapa perlu mendengar dan melihat sahaja? Hubungi saya sekarang dan saya akan kongsikan segala-galanya termasuklah skim ansuran bulanan yang fleksibel untuk anda semua yang berada di sekitar Sijangkang, Port Klang, Klang dan Shah Alam.

E-mail saya di anuar_salmiah@yahoo.com ataupun sms jer 012-3045395 samada untuk melihat atau mencubanya. Dont worry, saya akan return call anda semula....




No comments: