Sunday 2 January 2011

Keputihan


Semua wanita tidak kira usia mengalami keputihan.

Bezanya adalah ianya serius ataupun tidak.

Jika cecair yg keluar dari faraj itu adalah jernih, maka ianya adalah biasa saja. Ttp kadangkala, ada wanita yg mencapai tahap kritikal. Cecair yg keluar adalah berwarna kuning bernanah dan juga berbau serta diiringi rasa gatal di sekeliling faraj.

Bau yg keluar adalah amat tidak menyelesakan kpd wanita terbabit. Rasa rendah diri dan kurang keyakinan diri adalah antara situasi yg berlaku jika keputihan sampai ke tahap kritikal.

Jangan diabaikan....!!!

Kerana utk wanita hamil, boleh mengakibatkan kelahiran bayi pramatang serta boleh menjejaskan kesihatan bayi.

Sementara bagi wanita yg belum berkahwin, keputihan boleh menyebabkan mrk sukar mendapat anak, gangguan haid, kesakitan serta ketidakselesaan ketika hubungan intim suami isteri.

Pakaian dalam jenis sintetik yg terlalu ketat akan menambahkan lagi masalah keputihan. Ini krn fabrik jenis ini akan menyebabkan kulit berpeluh, tiada peredaran udara pd kulit lalu menggalakkan pembiakan kuman.

Atas faktor itulah, Premium Beautiful Long Girdle di rekabentuk dgn lubang angin di bahagian bawah. Fungsi utamanya adalah utk mengawal keputihan, pengaliran darah dan udara utk menghilangkan kesan bau pd wanita.

Krn itu juga, jika anda memakai Premium Beautiful, pemakaian seluar dalam adalah tidak digalakkan sama sekali kecuali ketika anda datang haid.

Dgn adanya tenunan Far Infra Red (FIR) pd benang2nya, keputihan kritikal yg dialami oleh anda boleh ditarik keluar. Dan dgn pemakaian PB secara berterusan, ianya akan menjadi pulih semula.

Saya tahu, ramai wanita adalah amat malu utk menceritakan masalah mrk ini kpd orang lain ataupun doktor.

Jika anda rasa berjumpa doktor memerlukan masa dan ongkos yg besar, apa salahnya anda mencuba Premium Beautiful? Anda hanya perlu bayar Rm2400 sahaja sekali seumur hidup.

Jadi, apa yg anda tunggu lagi?


Hubungi saya di

ataupun boleh sms di

012-3045395

dan anda akan dihubungi semula.









No comments: