Friday 24 December 2010

Keyakinan Diri

Amat penting sekali utk semua orang.

Me, for example, masa dr sekolah dulu mmg lack of self confident.

Very shy to people. Klau schoolmate tu bukan dr kelas yg sama, mmg idak ler saya mengenali mrk. Except klau yg naik beskal gi sekolah sesama. Other than that, even though sekolah pompuan sumer, mmg ler jarang bertegur sapa. But of course, saya mengenali muka2 mrk sumer...

That is why skrg ni, saya sbg ibu mmg melatih anak2 saya utk menjadi berani utk bersuara, berani utk ke depan. Jgn jadi mcm ibunya.... But still gen pemalu tu ada, kena take time ler jugak...

Bila dah byk umur ni, badan pun dah kurang metabolisme, berat adalah meningkat dan shape adalah kureng.

Tapi, semenjak saya pakai Premium Beautiful, ramai plak yg tegur kata saya mcm dah sedikit kurus, maka keyakinan diri tu timbul dgn sendirinya....

Dulu, tak yakin utk pakai baju yg a bit fit sbb byk bonjolan2 di sekeliling badan ni especially perut. Bila time duduk lagi ler kena cover. Tapi bila pakai PB nih, tak payah nak cover2 lagik dah... Kebaya yg x pernah pakai ever since anak dara pun, saya dah berani pakai tanpa ragu2...

Stretch mark toksah ler citer, mmg makin pudar. Takde lah hilang serta merta, it will take time, tapi nampak lah dah hilang sikit demi sikit. Imagine, 4 org dah kuar, +/- lebih kurang dah 12 tahun beranak, baru skrg ni jumpa PB... Tetap hilang jugak. Apatah lagi utk yg baru beranak satu, dua.... Cubalah, takkan menyesal....

Mmg ler ramai yg agak2 tegezut bila sebut pasal harga. Tapi cuba renungkan apa yg PB boleh buat utk jangka panjang. Mmg ada produk lain yg boleh jugak work out utk masalah2 tu. Tapi dgn satu produk shj dan sekali bayaran seumur hidup dgn warranty seumur hidup, anda semua boleh menikmati kesannya tanpa perlu memikirkan utk membeli produk2 lain setiap bulan...

Klau anda beli produk utk hilangkan strech mark, Rm100 sebulan. Pastuh produk utk slimming, Rm200 sebulan. Jumlah sebulan yg anda belanjakan adalah Rm300 sebulan. Klau setahun, Rm300 x 12 = Rm3600 and keep on increasing. Tapi klau anda bayar ansuran dgn saya, Rm200 sebulan sahaja selama 12 bulan, semuanya dah settle. Kautim gitu....


Jadi, apa tunggu lagi?

Utk anda yg berada di sekitar

Sijangkang, Port Klang, Klang dan Shah Alam.

Hubungi saya utk percubaan ataupun

yg nun jauh di sana, hubungi saya di


ataupun boleh sms di

012-3045395

dan anda akan dihubungi semula.



No comments: