Monday 20 December 2010

Akwatek dan Akwadyne


Premium Beautiful adalah diperbuat daripada fabrik AKWATEK dan AKWADYNE yang sebati dengan air.

Kadar penyerapan peluh dan peredaran udara adalah baik, selesa dan tidak terikat semasa memakainya.

Direka secara saintifik untuk mendakap, mengurut dan membentuk badan anda ke potongan badan yang anda idamkan.

Halus dan selesa pada kulit anda kerana fabriknya nyaman dan alih udara. Sesuai dipakai sepanjang hari dan memberi keberkesanan yang maksimum.

Pencetus penyerapan yang baik dan mengalih kelembapan (air, bau, wap).

Berubah mengikut keadaan iklim dan cuaca.


Penyejukan semulajadi dalam cuaca panas.

Memanaskan badan dengan selesa semasa cuaca sejuk.

Kelebihannya kita tak ada masalah dlm gatal ke, melekit ke, disbbkan oleh peluh & kulit kita tak ada kesan negatif klau berbungkus dalam fabric nih, coz masih ada pengaliran udara dgn teklonogi fabrik nih.

Fabrik nih jugak tak buat pemakainya rasa hangat or tak selesa kerana peluh. Tak akan basah sbb peluh & bahan ni tak akan rosak klau dibasuh (jangan masuk washing machine just basuh tangan sahaja).

Dlm cuaca panas pemakai akan rasa selesa, dlm cuaca sejuk pulak pemakai akan rasa suam.



Akwatek ni ialah jenis fabrik. Selalunya digunakan untuk buat baju untuk atlet-atlet. Sebabnya ialah, fabrik Akwatek ni fungsi dia ialah untuk membantu badan kita stay warm or cool mengikut keadaan sekeliling.

Dalam suhu panas fabrik Akwatek ini respon secara elektrostatik untuk menggerakkan kelembapan ke permukaan fabrik untuk dilepaskan menjadikan badan sejuk dan nyaman. Dalam kes suhu sejuk pula, proses itu diperlahankan untuk create a water barrier between skin and fabric thus insulating the body to keep it warm.


Akwadyne

Akwadyne ni pun jenis fabrik juga di mana fungsi dia adalah sama dengan Akwatek iaitu untuk membantu badan kita adjust dengan suhu sekeliling. Cuma bezanya Akwdyne ni lebih concentrate untuk tarik kelembapan keluar dr badan kita to create a vapour barrier that cools the body in warm temperature and vice versa.



Interested dgn Premium Beautiful?

Hubungi saya di

anuar_salmiah@yahoo.com

ATAU boleh sms saya di

012-3045395

Saya akan call anda semula.....



No comments: